27 Mart 2017

Atışma Aşık Ali Şair Ramazan

Âşık Ali Ataş
Sayfanızda beni çok met etmişsin,
Ben sana küseli çok oldu dostum.
Benim için yol gösterir demişsin,
O yol kapanalı çok oldu dostum.
------
Şair Ramazan Kınalı
Hatalıyım evet eylemem inkâr
İstemezdim olsun dostluğa zarar
Küskünlük bizlere sağlamaz yarar
Gel bu Ramazan'ı affeyle üstat
------
Âşık Ali Ataş
Beni örnek alıp çıkmışsın yola,
Seninle sohbete vermiştik mola,
Yıkıl git karşımdan yüzünü dola,
Ben sana küseli çok oldu dostum.
------
Şair Ramazan Kınalı
Örnek aldım sizi doğrudur evet
Ara verme gel sohbete devam et
Ölçülmez inan ki değer ve kıymet
Büyükler küçüğü affeder üstat
------
Âşık Ali Ataş
Boşa öfkelenip sen bana çattın,
Çok konuşup bu kafamı ağrıttın,
Sohbet defterini o gün kapattım,
Sayfa kapanalı çok oldu dostum.
------
Şair Ramazan Kınalı
Kitabın yok idi bulamadım ben
İnan küskünlüğe bu oldu neden
Mahrum etme beni tatlı dilinden
Bu garip şairi affeyle üstat
------
Aşık Ali Ataş
Azmetsen kitabı arar bulurdun,
Densizlik etmeyip rahat dururdun,
İnan o gün beni beynimden vurdun,
Bu dünya bir günlük değildi dostum.
------
Konuştuklarını sanmıştım şaka
Demişsin değilim yağcı yalaka,
Su akar çukurun bulur mutlaka,
Ben sana küseli çok oldu dostum.
------
Şair Ramazan Kınalı
Ne kadar üzüldüm ah bir bilseniz
Keşke bu halimi sizde görseniz
Düzelir sorunlar fırsat verseniz
Kaldır engelleri affeyle üstat
------
Âşık Ali Ataş
Ramazan efendi durum bu minval,
Hısım akrabana köye haber sal,
Git Bilal hocadan önce bir ders al,
Ben sana küseli çok oldu dostum.
------
Şair Ramazan Kınalı
Ramazan'ım der ki affeyle beni
Bilirsin severim gönülden seni
Aramızdan kaldır şu zalim kini
Büyükler küçüğü affeder üstat
------
Âşık Ali Ataş
Âşık Ali’m der ki affettim yürü
Gece gündüz hakka eyle zikiri,
Bana sorarsanız suçun bir sürü,
İnsanlık adına affettim dostum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder