18 Haziran 2017

Küçükcerit'im

Geçim derdi geldi benim başıma
Katmam gerekiyor tahıl aşıma
Hesap sorma bana geçip karşıma
Terk etmem gerekti küçükcerit'im
Yaylalarda dedin koyun kuzu yay
Yapamazdım inan gelmiyor kolay
İstemezdim olsun böyle bir olay
Terk etmem gerekti küçükcerit'im
Kurudu ağacım kırmızı yolda
Ekinlerim kaldı guzda galada
Asgari ücretle geçim var burda
Terk etmem gerekti küçükcerit'im
Cevizin çürümüş ediyor zarar
Elmalar kurtlanmış körebe oynar
Bana kal diyorsun söyle neyin var
Terk etmem gerekti küçükcerit'im
Terk eyledim ama gönlüm seninle
Savurdun sen beni esen yelinle
Sitem etme bana bakıpda öyle
Terk etmem gerekti küçükcerit'im
Ramazan'ım derki geçim derdi zor
Düşürdü ayrılık içime bir kor
Kalmayı denedim inan olmuyor
Terk etmem gerekti küçükcerit'im

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder