27 Ocak 2017

Dar Günde


Dostum çoktur diye sakın güvenme
İyi dinle kulak ver bu sözüme
Arı bile konmaz çürük üzüme
Unutur dostların seni zor günde
Yaşayarak gördüm gardaş bunları
Dar ettiler bana koça diyarı
Bilirim ben iki yüzlü kulları
Unutur dostların seni dar günde
Paran varsa adamsın bu devirde
Kimileri koşar senin peşinde
Yoksa paran kimse bakmaz yüzüne
Unutur dostların seni zor günde
Yüzüne gülenler kurarlar pusu
Kazarlar sana da derin bir kuyu
Zalim kullar oynar bin bir oyunu
Unutur dostların seni dar günde
Bütün gayem doğruları gör diye
Dost elinden çektim dert ile çile
Yazdım dizelere geldikçe dile
Unutur dostların seni zor gürde
Ramazan’ım dosta güven kalmadı
Zor gününde kimse beni sormadı
Gözler yaşlı yüreğimse yaralı
Unutur dostların seni dar günde
--------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder